Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Royalblue

Pages: 1 ... 10 11 [12] 13
166
Releases / Magi 261, Adventure of Sinbad Chapter 55 & 56
« on: April 09, 2015, 12:18:36 pm »
Magi & Sinbad



Froggy was super busy this week, and the past week too.

Hence I'm doing the release this time. Whooo yay me, it will be nice now that at least one of my posts gets over a thousand views. *Wonders how many are bots

We are playing catch up on both Magi and Sinbad now, but cuz Magi is on break this week, we get this "extra" week to play catch up. Typical stuff, late raws, real life issues, etc.

We really appreciate all the concerns and support fans of Magi and Sinbad has been showing us over the past few weeks, and we will strive to catch up to our weekly series and releasing them at a decent pace :)

Almost forgot, we really need proofreaders and volume cleaners for our other series. Like seriously...


Sinbad:
Raws/Vote/Comment - Vote/Comment Guide
Read Online: SE Reader 55, 56 - Download: Zippy

Magi:
Read Online: SE Reader - Download: Zippy

167
Releases / Shoukoku no Altair Chapter 59
« on: March 27, 2015, 11:06:22 pm »
Shoukoku no Altair



Well we severely need volume cleaners now so please apply, a good amount of projects are getting stalled because no cleaners available, including this one too.

Until we get new cleaners to speed up progress, we will be releasing this every 3 weeks or even longer depending on how fast the chapters are done. :/


Read Online: SE Reader
Download: Zippyshare



168
Releases / Re: Mag- wait nope, Its Rain Chapter 52
« on: March 18, 2015, 07:16:52 pm »
May I know when we can expect the next chapter of Magi? Would you kindly let us know what is the current status of Magi?  ;) Thanks!

Magi raws are currently coming in later each time, public raws comes out on Sundays afaik, but we get our HQ raws on Thursdays or even Fridays.

The next TWO chapters of Magi should be out in less than 24 hrs.

As for Ch 260, lets pray we get the raws soon eh.

Hmmm, you're right. Instead of complaining, We fans should totally lose faith in u guys and rely only on spanish and tumblr translations because our passion for this series dont motivate u guys to get the chapters out faster. I appreciate what u guys have done so far but if thats your response after all this is WAIT, then maybe i shouldn't have bothered making an account and askin.
Sorry.

First of all, no clue where the "we" part comes from. It seems that you have just self-proclaimed to be the representative of all Magi fans in the world, ok.

Second, your passion only goes as far as to rely on spanish and tumblr translations? Real passion would be to pick up your ass and learn Japanese and buy the actual volumes to help support the artist. If you want to help other fans, learn to clean magazine scans, redraw, or typeset, not just complain to the people who do the aforementioned when you don't get your weekly dose of manga.

Third, maybe you should have made an account to offer your help in getting Magi released faster instead of just complaining. As far as records go, you didn't ask, you just complained. lmfao

Unless you can't breathe or eat without reading the next chapter of Magi, I suggest you to rethink your priorities in life.

maybe u guys should jus drop Magi all together, since it takes up alot of time and you're understaffed
We'll understand

lol we do what we want


169
Releases / Mag- wait nope, Its Rain Chapter 52
« on: March 18, 2015, 12:58:57 am »
Rain





Ok, calm yo tits magi fanboys/girls guys.

Things have been a bit rough so just wait patiently, whining/complaining/bitc- whoops, caught myself there, ain't gonna motivate us to do things any faster.

If you think that other groups can do it better than we do, feel free to ask them to pick it up.

Or you could just apply to help out ya know, there is a whole reason we have a recruitment page for the world to see.

And since some of you don't know how to ask properly, let me teach you little boys/girls proper manners in asking for something from others.

Rude Way
WE WANT MAGI, WE WANT IT NOW, WHERE IS IT?
ITS BEEN SO LONG.
YOU GUYS SUCK -blah blah blah.

Polite Way
May I know when we can expect the next chapter of Magi?
Do you guys need help in doing [this or this] for Magi?
Would you kindly let us know what is the current status of Magi?

Isn't that so much better? (╯°□°)╯︵ ┻━┻


Read Online: SE Reader
Download: Zippy



170
Releases / Mother Keeper Chapter 51, Altair 55v3 & 58v2
« on: March 17, 2015, 12:58:16 pm »
Mother Keeper



Finally we got this one rolling.

Also Altair ch 55 has been v3'ed and ch 58 has been v2'ed.

Read Online: SE Reader
Download: Zippy

171
Shoukoku no Altair



Well this got kinda delayed, ah oh well.

We also v2ed Altair Ch 54, 55, and Sinbad Ch 52

We need Volume Cleaners, Typesetters, Redrawers, and Quality Checkers! Please apply!


Read Online: SE Reader
Download: MF



172
Releases / Youkai Apaato no Yuuga na Nichijou 19
« on: February 02, 2015, 12:25:28 am »
Youkai Apaato no Yuuga na Nichijou



Uhh, It's finally my turn to release something now... Whooo first post....
Ok seriously though, this shit is tedious.

Also we still are looking for Quality Checkers

[2/1/2015 5:36:15 PM] Maoi: no the release post will be
[2/1/2015 5:36:23 PM] Maoi: "apply for qc u fucks I was supposed to have retired"
[2/1/2015 5:36:40 PM] Frogmage: hahaha
[2/1/2015 5:36:40 PM] Frogmage: i'm down w that
[2/1/2015 5:36:48 PM] Royalblue: Me too


Read Online: SE Reader
Download: Zippy



173
Introduction / Re: Hi.!!
« on: April 13, 2014, 11:59:39 pm »
Well, I don't normally do this but I'm bored so.. Hi!

PS our threads are really dead

174
Releases / Re: The Legend of Empress Gyokuen Chapter 220
« on: March 28, 2014, 11:13:01 pm »
I have to say this was probably the best magi chapter I have ever read, keep up the FANTASTIC WORK guys!

176
you shingeki nuts are gonna like this

(click to show/hide)

but isn't that fanmade?

yeah but it can't stop you from dreaming

177
you shingeki nuts are gonna like this

(click to show/hide)

178
Meet The Staff / Re: Hello, and a question.
« on: January 09, 2013, 10:04:36 pm »

hmm sure.. altho i redraw old school.. i dunno if it'll suit your tastes but..

anyway, i hope we all can learn something out of this..

WHERE THEM TUTORIALSSSSSS?!?!?!??

179
Meet The Staff / Re: Hi *hides*
« on: January 09, 2013, 10:02:36 pm »
Yeshhhhh, GOD HAS ANSWERED MY PRAYER!!!! MOAR TYPESETTERSSSSSSSSS

Help out with the typesetting of AKB pls, we are dying over here.

Goodluck, u should translate more or else we are really catching up

And just so I don't get confused by the crazy weird ass mixed gender staff that I find here, you a boy or a girl?


180
Meet The Staff / Re: Hello, and a question.
« on: December 27, 2012, 05:11:13 am »

ok... i'll try making this a video... by the end of the week

Can  you make one for redrawing too? I'm interested in that too

Pages: 1 ... 10 11 [12] 13